Bryllup

Ved Det Kgl. Haveselskab - Lokaler & Events er vores mission at skabe præcis det bryllup, I altid har drømt om.

Dit bryllup fortjener den bedste lokation

Når I vælger Det Kgl. Danske Haveselskab - Lokaler og events, placerer I jeres bryllupsdag i hjertet af København. Denne enestående lokation tilbyder ikke blot en storslået kulisse for jeres bryllup, men også en atmosfære af elegance, der kan løfte jeres store dag til nye højder. Med sin unikke placering er vores lokaler det perfekte valg for par, der ønsker at forene skønheden og roen fra en havefest med byens pulserende liv. Lad os sammen realisere drømmen om jeres perfekte bryllup. Med vores erfaring og dedikation er vi med jer hvert skridt på vejen for at sikre, at jeres bryllupsdag bliver alt det, I har drømt om.Vi er dedikerede til at lytte til jeres ønsker og behov for at arrangere den perfekte dag indenfor vores rammer, der afspejler jeres helt unikke kærlighedshistorie. Vi lægger stor vægt på, at I føler jer trygge ved processen og at jeres bryllup bliver helt personligt. Vi vil gå langt for at gøre denne oplevelse mindeværdig og skræddersyet til jer, så I kan fejre jeres kærlighed på den mest betydningsfulde måde.

Eksempel på pris for Bryllup i 2025

  • PARADEHUSET


    Arrangement fra 16.00-03.00
    Kl. 16.00 Champagne, alkoholfri cider og appetizers
    Kl. 18.00 4-retters middag med vine ad libitum
    Kl. 23.30 Kaffe, petit four og avec
    Kl. 23.50 Brudevals
    Kl. 00.00 Fri bar med vin, øl og drinks
    Kl. 03.00 Tak for i aften

    Øl og sodavand ad libitum under hele arrangementet
    Prisen inkluderer opdækning med vores service, hvide duge, hvide servietter samt bloklys.

    Priser for en lørdag 2025:
    Maj, Juni og August 2.200 pr. person + 20.000 i lokaleleje
    Juli og september 2.100 pr. person + 16.000 i lokaleleje
    Oktober 1.900 pr. person + 12.000 i lokaleleje
    November-marts 1.700 pr. person + 10.000 i lokaleleje
    April 1.800 pr. person + 10.000 i lokaleleje

    (Prisen inkluderer ovenstående pakke samt personale, rengøring, service, opdækning mm. Det er muligt at ændre på pakken)

    Priser for en fredag 2025:
    Maj, Juni og August 2.100 pr. person + 18.000 i lokaleleje
    Juli og september 2.000 pr. person + 14.000 i lokaleleje
    Oktober 1.800 pr. person + 11.000 i lokaleleje
    November-marts 1.600 pr. person + 8.000 i lokaleleje
    April 1.700 pr. person + 8.000 i lokaleleje

    (Prisen inkluderer ovenstående pakke samt personale, rengøring, service, opdækning mm. Det er muligt at ændre på pakken)

    Muligheder for tilkøb til ovenstående pakke
    Natmad ca. kr. 100 pr. person
    Cocktailpakke med 5 cocktails i 3 timer ca. kr. 200 pr. person
    Udvidelse af baren med 1 time ca. kr. 200 pr. person
    Vielse i haven ca. kr. 3.000 inkl. bænke, bord mm.

    Ovenstående priser er vejledende og lavet ud fra et minimum på 70 gæster i Paradehuset

  • BRØNDSALEN


    Arrangement fra 16.00-03.00
    Kl. 16.00 Champagne, alkoholfri cider og appetizers
    Kl. 18.00 4-retters middag med vine ad libitum
    Kl. 23.30 Kaffe, petit four og avec
    Kl. 23.50 Brudevals
    Kl. 00.00 Fri bar med vin, øl og drinks
    Kl. 03.00 Tak for i aften

    Øl og sodavand ad libitum under hele arrangementet
    Prisen inkluderer opdækning med vores service, hvide duge, hvide servietter samt bloklys.

    Priser for en lørdag 2025:
    Maj, Juni og August. 2.200 pr. person + 22.000 i lokaleleje
    Juli og september 2.150 pr. person + 22.000 i lokaleleje
    Oktober 1.900 pr. person + 22.000 i lokaleleje
    November-marts 1.700 pr. person + 15.000 i lokaleleje
    April 1.800 pr. person + 22.000 i lokaleleje

    (Prisen inkluderer ovenstående pakke samt personale, rengøring, service, opdækning mm. Det er muligt at ændre på pakken)

    Priser for en fredag 2025:
    Maj, Juni og August 2.100 pr. person + 21.000 i lokaleleje
    Juli og september 2.000 pr. person + 21.000 i lokaleleje
    Oktober 1.800 pr. person + 21.000 i lokaleleje
    November-marts 1.600 pr. person + 14.000 i lokaleleje
    April 1.700 pr. person + 21.000 i lokaleleje

    (Prisen inkluderer ovenstående pakke samt personale, rengøring, service, opdækning mm. Det er muligt at ændre på pakken)

    Muligheder for tilkøb til ovenstående pakke
    Natmad ca. kr. 100 pr. person
    Cocktailpakke med 5 cocktails i 3 timer ca. kr. 200 pr. person
    Udvidelse af baren med 1 time ca. kr. 200 pr. person
    Vielse i haven ca. kr. 3.000 inkl. bænke, bord mm.

    Ovenstående priser er vejledende og lavet ud fra et minimum på 100 gæster i Brøndsalen

  • RESTAURANTEN

    Arrangement fra 16.00-03.00

    Kl. 16.00           Champagne, alkoholfri cider og appetizers

    Kl. 18.00           4-retters middag med vine ad libitum

    Kl. 23.30           Kaffe, petit four og avec

    Kl. 23.50           Brudevals

    Kl. 00.00          Fri bar med vin, øl og drinks

    Kl. 03.00          Tak for i aften

    Øl og sodavand ad libitum under hele arrangementet

    Prisen inkluderer opdækning med vores service, hvide duge, hvide servietter samt bloklys.

    Priser for en lørdag 2025:

    Maj-oktober                             2.800 pr. person                          

    November-April                      2.700 pr. person

    (Prisen inkluderer ovenstående pakke samt personale, rengøring, service, opdækning mm. Det er muligt at ændre på pakken)

    Priser for en fredag 2025:

    Maj-oktober                             2.700 pr. person                          

    November-April                      2.600 pr. person

    (Prisen inkluderer ovenstående pakke samt personale, rengøring, service, opdækning mm. Det er muligt at ændre på pakken) 

    Ovenstående priser er vejledende og lavet ud fra et minimum på 70 gæster i Restauranten

Ofte stillede spørgsmål

  • Brøndsalen 200 pers
    Paradehuset 70 pers
    Restauranten 80 pers

    • Velkomst med champagne og appetizers

    • 4 retters menu med vinmenu

    • Kaffe, te og petit fours

    • Dans og 3 timers bar med øl, vin og longdrinks

  • Holdet bag Restaurant Mielcke & Hurtigkarl skaber festens uforglemmelige sanseindtryk. Vores sommelierer har valgt vinene som komplementerer maden og aftenen bedst.

    En bryllupsmenu består som regel af fire retter. Ekstra ret kan tilløbes.

    Menuen ændrer sig i løbet af året da vi tager højde for sæsonens råvarer.

  • Hos Det Kongelige Danske Haveselskab – Lokaler og Events tager vi det fulde ansvar fra jeres første idé til den sidste detalje er på plads. Vores mål er, at I skal føle jer trygge til at give jer hen og nyde festen, måltidet, hinanden og jeres gæster.

    Vores erfarne personale sørger for festens store og små opgaver, så I kan slappe af. En inspektør vil styre koordineringen på selve aftenen.

    Derfor har vi også et fremragende netværk med faste samarbejdspartnere. Dette netværk er selvfølgelig til jeres rådighed, hvis I ønsker professionel assistance til musik, blomsterkunst, dekorationer, bordarrangementer, bryllupskager, foto og meget andet.

  • Vælger I at holde bryllupsfesten her, har I også mulighed for at afholde selve vielsen under åben himmel i det 136 år gamle haveanlæg. En tidslomme og oase af natur og ro, beliggende midt i storbyen.

  • Alle priser er vejledende.
    Den endelige pris afhænger blandt andet af høj- og lavsæson, hvilken ugedag I ønsker at komme, antal gæster, ekstraydelser med mere.

    Ring eller skriv til os for et specificeret tilbud.