RECEPTION


Smukke omgivelser, godt selskab og udsøgt mad og drikke er de væsentligste forudsætninger for et mindeværdigt arrangement.

  • Brøndsalen 250 pers
    Paradehuset 100 pers
    Restauranten 100 pers

    • Velkomst med champagne.

    • 8 - 10 snacks, serveres stående.

    • Kaffe, te & petit fours.

    • Mulighed for servering af bryllupskage.

    • Fri bar med øl, vin og vand.

  • Holdet bag Restaurant Mielcke & Hurtigkarl skaber festens uforglemmelige sanseindtryk. Vores sommelierer har valgt vinene som komplementerer maden og aftenen bedst.

    En receptionsmenu består som regel af 8 serveringer efterfulgt af kaffe og sødt. Der er mulighed for tilføjelse af ekstra snacks.
    I den betjente bar vil der være vin, øl og vand. Med mulighed for tilføjelse af drinks og cocktails.

    Menuen ændrer sig i løbet af året da vi tager højde for sæsonens råvarer.

  • Hos Det Kongelige Danske Haveselskab – Lokaler og Events tager vi det fulde ansvar fra jeres første idé til den sidste detalje er på plads. Vores mål er, at I skal føle jer trygge til at give jer hen og nyde festen, måltidet, hinanden og jeres gæster.

    Vores erfarne personale sørger for festens store og små opgaver, så I kan slappe af. En inspektør vil styre koordineringen på selve aftenen.

    Derfor har vi også et fremragende netværk med faste samarbejdspartnere. Dette netværk er selvfølgelig til jeres rådighed, hvis I ønsker professionel assistance til musik, blomsterkunst, dekorationer, bordarrangementer, bryllupskager, foto og meget andet.

  • Vælger I at holde bryllupsfesten her, har I også mulighed for at afholde selve vielsen under åben himmel i det 136 år gamle haveanlæg. En tidslomme og oase af natur og ro, beliggende midt i storbyen.

    Link til haven

  • Alle priser er vejledende.Den endelige pris afhænger blandt andet af høj- og lavsæson, hvilken ugedag i ønsker at komme, antal gæster, valg af lokale, ekstraydelser med mere.

    Ring eller skriv til os for et specificeret tilbud.